Den 13. august 2013 rejste Laura og jeg til Uruguay for at besøge Flemming, som jobber i Paysandu.

Vi tog fra Kastrup kl. 20.00 og mellemlandede i Paris, hvor vi skiftede fly og fortsatte så en 13 timers flyvetur til Buenos Aires. En mellemlanding på et par timer og videre til Montevideo, hvor vi blev modtaget af Flemming. Vi spiste frokost - og oplevede at der havde været indbrud i vores bil. Flemmings og Lauras rygsække var taget, men min som lå på forsædet var der. Vi havde også en kuffert på bagsædet, den var ikke rørt. Smadder ærgeligt! - Laura mistede toiletsager, tøj og andre værdigenstande. Flemming mistede sit kamera. Vi anmeldte tyveriet, men der var jo ikke meget at gøre her....Der var ikke smadret ruder, eller ødelagt lås på dørene, så hvordan de er kommet ind er ikke godt at vide.

Vi kørte til Paysandu, en køretur på ca. 4 timer - vi holdt midtvejs og fik en kop te/kaffe.

Vi fik set rigtig meget på de 14 dage - Flemming var på arbejde nogle af dagene, så kørte Laura og jeg lidt rundt. Bl.a. var vi ude og bade i varme kilder - Det var jo vinter i Uruguay, temp. lå på 2-15gr, så et dyp i lunt vand var skønt.

I weekenden var vi en tur ud til kysten, Punte del Este, og boede hos danske Anna og Erit som ejer Hotel Villa Toscana Boutique Hotel - Et herligt sted med masser af atmosfære.

14 dage går utroligt hurtigt og pludselig var det tid at skulle hjemad mod Danmark og varmen igen. Nina havde passet menageriet herhjemme mens vi havde været væk.

Flere fotos i fotoalbum

(for at komme tilbage til hjemmesiden, tryk på tilbagetasten)